The Fact About بیماری زونا چیست ایا واگیر دارد That No One Is Suggesting

Wiki Article

به همین دلیل، درمان این مشکل، از پیشرفت کندی برخوردار است. برای درمان این افراد باید کوشش شود که در ابتدا چرخه شک و تردید او شکسته شود و او با تمرین‌های آرامش بخش و روش‌های کنترل اضطراب، از حالت انزوا خارج شود و کم‌کم با کمک پزشک و اطرافیان خود، تغییراتی اساسی در رفتارهای خود به وجود آورد.

از این پس می توانید با استفاده از سامانه رسا در منزل تست کرونا دهید!

ویروس ایجاد کننده زونا، ویروس واریسلا زوستر، با تماس مستقیم مایعات موجود در جوش‌های تاولی فعال، می‌تواند از فردی به فرد دیگر منتقل شود. بنابراین، افراد مستعد باید از تماس با افرادی که زونا فعال دارند، به خصوص زنان بارداری که هرگز مبتلا به آبله مرغان نشده اند یا افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، خودداری کنند.

پارانویا گونه‌های مختلفی دارد که بعضی از گونه‌های آن را می‌توان برشمرد.

۱۰:۰۰ پماد ضد درد و نحوه‌ی استفاده از آن؛ پاسخ به ۸ سوال مهم ۱۶ بهمن

آنها ممکن است آزمایش خون را توصیه کنند، تا تعیین کنند که آیا آنتی بادی لازم برای مقابله با ویروس آبله مرغان را دارید یا خیر. اگر آنتی بادی وجود داشته باشد، این بدان معناست که فرد قبلا آبله مرغان گرفته است ولی شاید آن را به یاد نداشته باشد یا در برابر آن واکسینه شده است.

اثر این ویروس ممکن است در داخل و یا اطراف گوش هم ایجاد شود که منجر به مشکلات تعادل و شنوایی و نیز ضعف ماهیچه در سمت مبتلا شده صورت بیماری پوستی زونا می‌شود.

در صورت درمان نشدن، پارانویا می تواند در توانایی فرد برای ایجاد و حفظ روابط و همچنین توانایی وی در عملکرد اجتماعی و در موقعیت های کاری اختلال ایجاد کند.

It’s ordinary to become anxious from time to time, particularly when you’re dealing with one thing difficult like losing a work or the end of the romantic relationship.

زونا توسط ویروسی ایجاد می‌شود که در بروز آبله مرغان هم نقش دارد، یعنی ویروس واریسلا زوستر. هر کسی که آبله مرغان داشته باشد ممکن است در آینده به زونا مبتلا شود.

بیماری زونا (تبخال زوستر) یک عفونت ویروسی است که باعث شیوع بثورات دردناک یا تاول‌های پوستی می‌شود. این بیماری ناشی از ویروس واریسلا زوستر است، همان ویروسی است که باعث ایجاد آبله مرغان می‌شود.

درد معمولا اولین علامت بیماری شینگلز است. تعدادی از بیماران بدون اینکه بثوراتی داشته باشند، درد زونا را تجربه می‌کنند. سایر افراد ممکن است علاوه بر درد و بثورات پوستی، علائم دیگری مثل تب، لرز یا سردرد هم داشته باشند.

داروها نیز می‌توانند مفید باشند، به خصوص اگر فرد علاوه بر پارانوئید علائم افسردگی و اضطراب را نیز تجربه می‌کند. بیشتر داروهایی که برای درمان پارانوئید استفاده می‌شوند، ضد اضطراب هستند.

اشتراک گذاری فیس بوک X لینکدین واتس آپ تلگرام چاپ شاید برای شما جذاب باشد

Report this wiki page